Niedziela, 04 Czerwiec 2023 r. , Franciszka, Karola
Marketing internetowy – co obejmuje i na co zwracać uwagę?
1

Jak wskazują aktualne trendy, marketing internetowy podąża coraz mocniej w kierunku użytkowników urządzeń mobilnych. Trudno się temu oczywiście dziwić, gdyż aktualnie większość klientów właśnie w ten sposób przegląda sieć w poszukiwaniu interesujących treści oraz produktów. Z tego powodu, koniecznością dla wszystkich właścicieli sklepów internetowych jest to, aby nie przegapić faktu, że to właśnie smartfony odgrywają coraz większą rolę w sprzedaży. Dlatego też każda profesjonalna strona internetowa, czy też sklep internetowy muszą dobrze prezentować się zarówno na ekranie urządzenia mobilnego, jak i tradycyjnych desktopach.
Aby osiągnąć taki efekt, należy przede wszystkim zadbać o właściwe projektowanie strony pod kątem nie tylko użyteczności, ale również przyszłych działań promocyjnych. No dobrze, ale jak osiągnąć taki efekt w praktyce? Otóż jeśli, chodzi na przykład o treści, to dopilnujmy, aby wszystkie treści były wyczerpujące i użyteczne dla czytelnika. Idealnie by było, gdyby klient już po kilkunastu sekundach posiadał wizję dokonania transakcji w witrynie.
Jeśli natomiast sami nie chcemy się mierzyć z tym wyzwaniem, to pomóc może nam, chociażby dobra agencja interaktywna. Oprócz tego nie zapominajmy też o wymogach prawnych i uzyskaniu od klientów odpowiednich zgód, dotyczących między innymi plików cookie, polityki prywatności, czy też regulaminu. Oczywiście samo pojęcie marketingu internetowego jest bardzo szerokie i obejmować może między innymi:
- prowadzenie Facebooka i innych Social Mediów
- tworzenie treści (tzw. Content Marketing)
- pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
- kampanie Google Ads
- Influencer Marketing
I wiele innych
Każdy z nich ma ogromne znaczenie w rozwoju każdego biznesu. Oczywiście pamiętajmy, aby zawsze powierzać je wyłącznie doświadczonym fachowcom. Ogólnie rzecz ujmując bowiem promocja w wyszukiwarce Google i innych wymaga coraz lepszego przygotowania merytorycznego. Oczywistością będzie zatem to, że tylko profesjonalna agencja reklamowa będzie umieć wykonać takie działania na wysokim poziomie.

Prowadzisz sklep internetowy i odwiedza go mało klientów? Szukasz nowych możliwości sprzedaży, ale liczysz że Twoja strona internetowa stanie się popularna wśród kupujących? Warto zająć się więc optymalizacją i pozycjonowaniem Twojego sklepu internetowego w wyszukiwarkach...

Pozycjonowanie stron internetowych, znane również jako SEO (Search Engine Optimization), to proces mający na celu zwiększenie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. SEO składa się z wielu technik, które są stosowane, aby poprawić ranking witryny w wyszukiwarkach. Mogą one...

Szukając pomysłu na dodatkowe, kreatywne zajęcia dla dziecka warto rozważyć naukę programowania. Programowanie pozwala dzieciom rozwijać umiejętności logicznego myślenia oraz nabywać niezbędnych kompetencji w zakresie technologii i informatyki. Programowanie to również świetny...